Swden Politik

Författare Ämne: går det att prata om SDs partiprogram?  (läst 92081 gånger)

Utloggad Oraklet

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #45 skrivet: januari 12, 2016, 08:56 »
EU är inget annat än en vacker tanke.  Det går ju inget vidare med det eller tycker du det ?

Kärnkraft är kalas.   Vad tänkte du o romson stoppa dit istället ?   Miljarder fina snurror överallt eller ?

Stoppa föroreningen i Östersjön är väl bra...Dem vill alltså sträva mot det.  Vill du inte kämpa för det eller ?  Det borde ju egentligen sossarna löst. Länderna på andra sidan borde sossarna fått mig sig hur lätt som helst eftersom vi betalar för hälften av deras medborgare .

Utloggad Cougar

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 182
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #46 skrivet: januari 12, 2016, 16:52 »
EU är inget annat än en vacker tanke.  Det går ju inget vidare med det eller tycker du det ?

Kärnkraft är kalas.   Vad tänkte du o romson stoppa dit istället ?   Miljarder fina snurror överallt eller ?

Stoppa föroreningen i Östersjön är väl bra...Dem vill alltså sträva mot det.  Vill du inte kämpa för det eller ?  Det borde ju egentligen sossarna löst. Länderna på andra sidan borde sossarna fått mig sig hur lätt som helst eftersom vi betalar för hälften av deras medborgare .
EU är mycket mer än en vacker tanke i nuläget, alla import och exportavtal är baserade på att vi är medlemmar och måste förhandlas på nytt om vi går ur, typ som i Norge...
Jag röstade nej i valet om EU men nu när vi redan är med så tror jag inte det är möjligt att gå ur utan att ekonomin i Sverige drabbas.

Förnybar energi kommer i många former, vindsnurror är ett.

Alla partier vill väl stoppa föroreningarna i Östersjön, det var inte det jag menade och det vet du. Det är liiiite segt att du hela tiden gör allt för att "missförstå" och spela dum.
Jag menar givetvis att om man vill stoppa miljöförstöringen så är det ju bra om man har en plan för det, någon slags vision för hur det ska gå till inte bara skriva "att vi vill"
-Jag vill veta HUR ska dom göra.

Utloggad Cougar

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 182
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #47 skrivet: januari 12, 2016, 16:55 »
Dagens axplock.   15 årige Arminas från Litauen knivmördad på skola av 14 årige ahmad från Syrien.
Knivbeväpnad man har barrikaderat sig i Rinkeby
Sedan så skrivs att vi ska lyssna på tjejerna och inte rasisterna.   Detta för att det riskerar att bli en enkelspårig debatt om sexvåldet.

Det är alltså såna som jag som är roten till det onda i pk världen... :o   det enda jag vill är ha slut på all skit och det vill inte pk .  Varför inte är obegripligt.
OK du kan släppa hela den här  "trasha invandrar" grejen nu, vi har fattat var du står , det räcker!
Jag tänkte kanske att partiprogrammet skulle ventileras i denna tråd, vill du berätta för alla hur farliga muslimerna är an du skapa en egen tråd.

Utloggad Oraklet

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #48 skrivet: januari 12, 2016, 17:16 »
Du menar lite som hur sossar o MP säger, det fiins ingen gräns för hur många som kan komma hit utan att berätta hur vi skall lösa det ?

Eller att dem lägger ned kärnkraft utan att berätta hur vi ersätter, att dem säger- vi höjer inte beensinskatten och sedan PANG 2ggr .

Det har du inga problem med eftersom, det vet vi eftersom du inte röstar på SD så ger du ju din röst nått av de andra alternativen som ljuger dagligen.
 

Utloggad Cougar

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 182
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #49 skrivet: januari 12, 2016, 18:55 »
Jag har problem med politiker i största allmänhet, de friserar sanningen, överdriver, ljuger och bryter löften hela tiden. Jag tycker bara det är naivt att tro att SD skulle vara något bättre.
Dom lovar ju till och med saker som dom inte ens kan hålla i budgeten, hur ska dom då kunna hålla alla vallöften?
Nä, jag vidhåller att SD blitt så framgångsrika pga att de flesta av deras sektmedlemmar läser inte partiprogrammet eller budgeten utan hämtar sin info från avpixlat och politiskt inkorrekt mm.
De slipper de kritiskt granskande väljarna som de andra partierna måste dras med.

Utloggad Oraklet

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #50 skrivet: januari 12, 2016, 19:08 »
Du tänker alltså...Bättre att det är som det är  :o

Som jag ser det så kan det ju inte bli sämre hur man än försöker.   

Men vi är ense i att politiker suger allihop

Utloggad Cougar

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 182
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #51 skrivet: januari 13, 2016, 07:07 »
Det är absolut inte bra som det är, men det kan bli mycket sämre...

Hittade fler konstigheter i SDs budget: vill förbättra vården med "fler händer i vården", rycka upp skolan, garantera vårdplatser mm. Samtidigt sparar man in 160 miljarder på offentlig sektor i budgeten.
Ju mer man tittar ju mer säker blir man att han som la budgeten är en sågverksarbetare som räknat på fingrarna... Det går inte ihop.


Utloggad Oraklet

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #52 skrivet: januari 13, 2016, 07:34 »
Lite som att en svetsare räknat ut att vi tjänar 900 miljarder på att ta in 10000 människor dom kommer från våldtäcktskulturer om dagen.

Är ju synd att vi inte vet exakt vad invandringen kostar oss då de partier du förespråkar mörkar den siffran liksom de ger polisen order att inte säga etnicitet på gärningsman. Detta görs ju enligt utsago för att inte gynna SD.

Är detta en bättre utveckling menar du ?

Idag lånar vi hur mkt som helst och ger bort till andra.   Varför måste kunna hålla sin budget

Utloggad Cougar

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 182
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #53 skrivet: januari 13, 2016, 17:34 »
Lite som att en svetsare räknat ut att vi tjänar 900 miljarder på att ta in 10000 människor dom kommer från våldtäcktskulturer om dagen.

Är ju synd att vi inte vet exakt vad invandringen kostar oss då de partier du förespråkar mörkar den siffran liksom de ger polisen order att inte säga etnicitet på gärningsman. Detta görs ju enligt utsago för att inte gynna SD.

Är detta en bättre utveckling menar du ?

Idag lånar vi hur mkt som helst och ger bort till andra.   Varför måste kunna hålla sin budget

Till skillnad från Jimmie då som inte har haft ett hederligt arbete i hela sitt liv  ;D

Här kan du läsa lite om SDs egna våldtäktskultur, men det är väl en heeeelt annan sak..eller?

Några ytterligare exempel på kvinnosynen och sexövergreppen inom Sverigedemokraterna:
SD-politiker döms för våldtäkt mot barn
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20889848.ab

SD-politiker inför rätta
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx

SD-politiker misstänks för våldtäkt
http://www.expressen.se/…/sd-politiker-misstanks-for-valdt…/

SD-politiker om gruppvåldtäkten: Sossekärrings högsta dröm
http://www.dn.se/…/sd-politiker-om-gruppvaldtakten-sosseka…/

Hotas med våldtäkt efter låt om Åkesson – SD-politiker hejar på hoten
https://www.interasistmen.se/…/hotas-med-valdtakt-efter-la…/

SD-politiker gillade våldtäktshot
http://www.metro.se/…/sd-politiker-gil…/EVHnib!Tjx10tKaLlgU/

Fullmäktigeledamot dömd för ofredande
http://www.gp.se/…/1.2644545-fullmaktigeledamot-domd-for-of…

SD-sympatisör sexofredade elva politiker
http://www.sydsvenskan.se/…/sd-sympatisor-sex-ofredade-elv…/

SD-politiker tafsade på kvinnas bröst i badhuset
http://nyheter24.se/…/736627-sd-politiker-tafsade-kvinnas-b…

SD-politiker – sluta anmäl skitsaker som sexuellt ofredande, du är bara lättkränkt
https://www.interasistmen.se/…/sd-politiker-sluta-anmal-sk…/

Politiker åtalas för olaga förföljelse
http://vlt.se/…/1.1721234-politiker-atalas-for-olaga-forfoljelse

Kan du döma en hel religion med 1.5 miljarder utövare till våldtäktsmän på grundval av din fakta så borde, enligt din retorik, samma gälla för SD anhängare...

Utloggad Oraklet

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #54 skrivet: januari 13, 2016, 17:53 »
Japp det är en helt annan sak och det borde du inse.   Hagamannen är en annan sak   charles manson oxå.

Du kanske inte är medveten om det men i dessa länder, där vi hämtar hit så många vi bara orkar ifrån, så är inte kvinnor likvärdig med männen och dem tex stenas om de blir våldtagna som du säkert vet.

Idioter är en annan sak   Vi kan ju säga så här   87% av alla brottslingar i sverige borde inte vara SD  ;) ;)


Utloggad Cougar

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 182
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #55 skrivet: januari 13, 2016, 18:24 »
Självklart, det borde jag förstått.
När svenskar begår brott är det alltid enskilda galningar men när utlänningar begår brott så skuldbeläggs en hel grupp.
 Det är ju klassisk nationalistretorik.

Utloggad boek

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 142
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #56 skrivet: januari 13, 2016, 18:26 »
Ja du Cougar, de politiker inom samtliga partier som haft ett hederligt arbete kan man säkert räkna på fingrarna. Den absolut övervägande delen är politikerbroilers, som saknat och saknar all kontakt med verkligheten.
Väljarna är bara intressanta vart fjärde år.

SD:s våldtäktskultur skiljer sig inte nämnvärt från de övriga partierna politiker.
Det finns rötägg i samtliga partier, så det tjänar föga att visa en lista på SD-politiker när du inte redovisar de övriga partiernas rötägg.

Men det är klart, vill man kraftigt vinkla informationen så gör man precis så som du gör. Precis på samma sätt som media vinklar och döljer det man inte är bekväm med.

Utloggad Cougar

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 182
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #57 skrivet: januari 13, 2016, 18:37 »
Det är jag helt medveten om, jag vill bara peka på det löjliga att hela tiden ge exempel på sånt som händer i samhället och skylla på en viss grupp...skit händer och det finns idioter överallt, men att på allvar gå på SDs propaganda om den livsfarliga muslimer är ju bara löjligt.
Med det inte sagt att det inte finns livsfarliga muslimer likväl som det finns livsfarliga nationalister.

Utloggad Oraklet

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #58 skrivet: januari 13, 2016, 19:41 »
Gruppvåldtäkt i Norge nu   3 årig pojke är offret och det inträffar på ett asylboende.

Inte fan flyr dem inte.
Hur tror du vi ska kunna omvända dem ?

Det handlar inte om farliga muslimer.  Det handlar om att jag vill inte jobba för såna.   Hur du kan försvara det...ofattbart

Utloggad Cougar

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 182
    • Visa profil
SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #59 skrivet: januari 15, 2016, 07:14 »
Japp det är en helt annan sak och det borde du inse.   Hagamannen är en annan sak   charles manson oxå.

Du kanske inte är medveten om det men i dessa länder, där vi hämtar hit så många vi bara orkar ifrån, så är inte kvinnor likvärdig med männen och dem tex stenas om de blir våldtagna som du säkert vet.

Du kanske inte är medveten om att de flesta som flyr från dessa länder flyr just ifrån den kulturen, de i maktställning som utövar dessa grymheter har ju ingen anledning att fly...



Idioter är en annan sak   Vi kan ju säga så här   87% av alla brottslingar i sverige borde inte vara SD  ;) ;)


inte statistiskt, statistiskt är mest lågutbildade män som röstar på SD, män är tre gånger mer brottsbelastade än kvinnor, lågutbildade är sex gånger mer brottsbelastade än högutbildade..... just saying.

så all den här tuffare straff politiken kommer statistiskt sett mest att drabba SDs egna väljare  8)

Ge siffrorna till Tino så kan han trolla runt dom så det blir tvärtom  :D han är ju duktig på att vrida statistik

Diskussionsforum

SV: går det att prata om SDs partiprogram?
« Svar #59 skrivet: januari 15, 2016, 07:14 »

 
Sitemap 1 2 3